Tlačová grafika nás obklopuje a ani si to neuvedomujeme. Či už priamo
na produktoch, ktoré si každodenne kupujeme alebo pri čítaní jedálneho lístka. Dobre navrhnutý obal nás núti kúpiť nejaký produkt a nie vždy odoláme. Profesionálne navrhnutým dizajnom pútate pozornosť vášho potenciálneho klienta, a podporujete predaj vašich produktov a služieb.
Už iba tým, že to pekne vyzerá (povedzme si pravdu, kúpite si tričko, ktoré sa vám nepáči?). Presne takto funguje aj váš billboard....
Tiež je dôležité myslieť na to, ako dlho človek pozerá na vašu tlačenú reklamu (možno ide autom alebo sa niekam ponáhľa a už keď sa na ňu pozrie je to iba na chvíľu) za tých pár sekúnd by mala vaša tlačová reklama zvládnuť odovzdať kopec informácií (kto ste,
čo robíte, kde vás hľadať).
Pekná grafika a dobré usporiadanie pomôžu so zapamätaním týchto informácií.
Spravte pozitívny prvý dojem. Očarte budúceho klienta grafikou, ktorá zosobňuje vašu spoločnosť.
Ľudia, ktorí navštívia webovú stránku si ako prvé všímajú vizuál a rozloženie stránky. Na prvom mieste je najvyššia odchodovosť spôsobená zastaraným dizajnom a nesprávnym rozložením prvkov na stránke (veď ani v polorozpadnutej reštaurácií veľa z vás jesť nebude a to môžu variť perfektne, ale nedostanú ani šancu).
Rovnako zle pôsobí, ak musíte stránku stále približovať, aby ste na niečo vedeli klikúť (väčšinou klikáte tlačidlo opustiť stránku). Počet návštevníkov vášho webu z mobilného zariadenia bude ešte dlho rásť, a preto netreba zabúdať na tento bod. Pomôžete tak svojim návštevníkom
a oni na oplátku skôr nakúpia u vás ako u niekoho, kto na to kašle.
Každodenne sú ľudia atakovaní rôznymi dizajnmi webových stránok. Ak zaujmete zákazníka príjemným a dobre optimalizovaným dizajnom, je väčšia pravdepodobnosť, že si vás zapamätá a navštívi vás znova.
V krátkosti, responzívny dizajn znamená, že webstránka je s celou svojou štruktúrou a obsahom prispôsobená všetkým zariadeniam, cez ktoré sa na ňu používateľ môže dostať. Je teda jedno, či používateľ používa počítač alebo smartfón, vždy dostane 100% obsahu.
Čoraz viac a viac ľudí využíva mobilné zariadenia ako sú smartfóny a tablety na každodenné činnosti, ktoré pred pár rokmi boli možné iba na počítačoch. Tieto zariadenia, predovšetkým smartfóny, preberajú väčšinu surfovania na internete. A nie len surfovanie, činnosti ako sociálne média, emaily, či dokonca online nakupovanie, to všetko používatelia vykonávajú častejšie práve cez svoje mobilné zariadenia.
60% celkového vyhľadávania na internete prebieha na mobilných zariadeniach
na Google prebieha 40% lokálneho vyhľadávania na mobilných zariadeniach
70% vyhľadávania cez mobil vedie k vykonaniu konverzie (napr. k nákupu)
52% ľudí používa mobilné zariadenia na sledovanie ceny želaného tovaru
60% ľudí používa svoje mobilné zariadenie ako svoj primárne zariadenia na surfovanie po internete
Dostali ste niekedy k nákupu pero?
Celkom vás to potešilo však?
Týmto jemne označeným perom možno píšete doteraz.
Tieto predmety máte často na očiach a oni vám zapisujú to, že takáto značka existuje do pamäti. Rovnako je to od danej spoločnosti milé, že ste niečo dostali len tak.
Vyvoláva to pocit, že pre spoločnosť od ktorej ste tento darček (nemusí to byť iba pero) dostali, nie ste iba človek, ktorý im dal peniaze a je konečne preč.
Priznajte sa, že aj vy ste dnes navštívili nejakú sociálnu sieť. Medzi najznámejšie sociálne siete patrí Facebook a Instagram. Denne prichádzajú na tieto stránky milióny ľudí z celého sveta.
Vytvorením Facebook stránky, Instagram účtu a zacielenou reklamou môžete hravo propagovať svoje produkty a služby. Sociálne siete pomáhajú budovať odkazy na vašu web stránku a tým budujete lepší SEO rank vo vyhľadávačoch.
Na sociálnych sieťach môžete propagovať vaše produkty
a služby, tak prečo to nevyužiť?
Čím lepšie pôsobí váš príspevok na potenciálneho klienta, tým skôr vykoná akciu.